RAMP

Treffsted for alle som liker musikk og vil utfordre egne tanker og verdier.

RAMP

Annenhver tirsdag kl. 19.30 stiller et dyktig husband opp med ulike gjestesolister og fyller kirkerommet med herlig musikk. På vei inn i kirkerommet kan du ta med deg en kopp kaffe og noe å tygge på. Hver kveld har et eget tema, der ulike talere har forberedt spennende undervisning.

Dette er en kveld hvor du kan komme og nyte god musikk, bli inspirert i tro og tanke og få et motiverende pusterom midt i en hektisk hverdag.

Om du har venner eller kjente som vanligvis ikke føler seg hjemme i kirken, men lurer på dette med kristen tro og ønsker å vite mer, er RAMP et flott og uformelt sted å invitere de med. Her er det rom for å undre seg over tro og livets store spørsmål!

Romslig møteplass - Aktuelt for livet - Motiverende Pusterom

KONTAKTPERSONER