"Kirkerottene" kjem på besøk 20.april. Påmelding!

Torsdag 20.04 kl. 17.30 er det teaterframsyning i Indre Sula kyrkje. Vi får besøk av "Kirkerotte"-teateret som skal ta for seg historia om Sakkeus. Viggo i tårnet blir også å treffe. Invitasjon er sendt ut til alle som fyller 5 eller 6 år i 2023, men arrangementet er ope for alle! Etter framsyninga blir det servert pølse med brød og kanskje har vi noko meir på lur? Meld deg på og få med deg ei god oppleving i kyrkja - for både små og store!

"Kirkerottene" kjem på besøk 20.april. Påmelding!

"Kirkerottene" og Jesusfortellingane
Kirkerottene målber barnas undring i møte med kyrkjerommet som ein stad for tru og kristen tradisjon. Gjennom historiane blir barna inviterte til å undre seg over kyrkjerommet saman med kirkerottene og til å la seg fascinere av Jesusfortellingane som alltid har ein sentral plass.

Viggo bur i tårnet i kyrkja. Han seier han er ei svale, men kan han virkelig vere det? Han ser veldig dårlig og søv opp ned. Men Viggo treng hjelp - Trur du Kirkerottene kan hjelpe han?

Teaterstykket som blir spelt i 2023 lar oss få møte historia om Sakkeus.
Vi gler oss til å presentere Kirkerottene og Viggo i tårnet!

Velkomen til Indre Sula kyrkje torsdag 20.04.23 kl.17:30

Påmelding! Klikk her!

Invitasjon er sendt ut til alle som fyller 5 eller 6 år i 2023, men arrangementet er ope for alle.
Vi treng påmelding for å berekne matserveringa.

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd

Tirsdag-fredag 10:00-14:00