Klar...ferdig...GÅ! Velkomen til kyrkja!

Hausten står no for døra og det betyr at både skular og aktivitetar har oppstart igjen. Vi i kyrkja er så glade for at vi igjen kan samlast og gler oss til ein haust med forhåpentleg nesten normale tilstandar, og ser fram til å treffe de alle igjen på ulike tilstellingar og arrangement. Vi møter denne hausten og semesteret med fryd og tenkjer det er på sin plass å kunne seie: Klar, ferdig, gå!

Klar...ferdig...GÅ! Velkomen til kyrkja!

Her finn du litt av det som vil skje framover i haust:

Oppstart kor - Blessing og BigBless
Onsdag 25.08.21 startar vi opp igjen med Blessing og BigBless øving i Indre Sula kyrkje.
Blessing og BigBless har øving annakvar onsdag i Indre Sula kyrkje.

Kl. 17.30 til 19.00 er det Blessing (2.-4.klasse) øving. Meld deg på her.
Kl. 19.00 til 20.30 er det BigBless (4.-7.klasse) øving. Meld deg på her.

Vi ynskjer gjerne at alle tidlegare og nye kormedlem melder seg på via linkane over slik at vi får oppdaterte opplysningar om medlemmane våre. Takk for hjelpa.

TenSing (frå 8.klasse) vil starte opp litt seinare i haust. Vi publiserer oppstartsdag så snart vi har det klart.

Oppstart søndagsskulen AVLYST!
Søndag 29.08.21 kl. 11.00 inviterer vi alle små og store til søndagsskuleoppstart i Indre Sula kyrkje kl. 11.00. Det blir "Klar, Ferdig, Gå!" med hoppeslott, aktivitetar og servering. Dette blir knallgøy! Klikk her for meir informasjon

Konfirmasjonsgudstenester
Helgene 4-5. september, 11-12 september og laurdag 18.september har vi konfirmasjonsgudstenester for årets konfirmantar. Det blir ingen gudsteneste desse helgene før søndag 19.09.21 kl. 11.00 i Langevåg kyrkje. Klikk her for oversikt over gudstenester i kalenderen.

Oppstart med nye konfirmantar
Det blir ei stor glede å få helse på dei nye konfirmantane våre som skal konfirmerast våren 2022. Utover hausten på utvalde datoar så vil vi ha klassevis presentasjon av nye konfirmantar på gudstenestene våre. Ta dei vel i mot!

Musikalsk messe
Søndag 07.11.21 og søndag 12.12.21 kl. 18.00 i Langevåg kyrkje er det igjen klart for Musikalsk messe. Sokneprest Anders Grytten og kantor Håvard Sveås ynskjer varmt velkomen.

Utdeling av bøker
I haust har vi planar om å invitere 4-åringar og 4.klassingar til samlingar og utdeling av bøker. Det blir sendt ut invitasjon til dette når vi har opplegget klart. Vi ser fram til å få hilse på og få dele ut bøker til både 4. åringar og 4.klassingar.

----------------------

Oppstart babysong
Det er ikkje heilt på plass enda kva dag og tidspunkt det blir babysong i haust, men vi arbeidar med å få på plass eit tilbod. Vi vil legge ut tid og stad så snart vi har det klart på denne sida her.

Oppstart Kyrkjeklubben
Vi håper at vi etterkvart kan få starte opp med Kyrkjeklubben igjen. Vi ser virkelig fram til å få treffe dykk alle igjen om ikkje så lenge. Vi vil gi dykk ei tilbakemelding så snart vi har tid, stad og oppstartsdato klar.

Allehelgen
Allehelgen er i år søndag 07.11.21 og som ifjor så kan det sjå ut som det blir open kyrkje denne helga. Her kan ein då komme og tenne eit lys, be ei bøn eller ta kontakt om ein ynskjer samtale med prest/diakon. Meir informasjon kjem etterkvart.

LysVaken
Vi har inderleg tru på at vi skal kunne få samle 6.klassingane dette året slik at vi kan ha ei omtrent normal LysVaken helg. Vi planlegg for dette og vonar at vi får realisert dette når den tid kjem. Meir informasjon kjem på nettsida og facebook.

Det er spanande tider vi har framfor oss og vi ser fram til at vi kan få møtast igjen. Ta godt vare på kvarandre og velkomen til dei arrangementa vi har ein oppstart på.

Velkomen til kyrkja!

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd