09. juni: Kva er viktig for deg! - dagen 2022

Kva er viktig for deg? - dagen markerast 09. juni - både i Noreg og internasjonalt. Satsinga Gode pasientforløp står bak dette initiativet for å synleggjere ei viktig retningsendring i helsevesenet, og vi tenker at alle som arbeidar med menneske kan tilegne seg nyttig lærdom frå dette. Vi i kyrkja saman med kreftkoordinator i kommuna, Tanja Alme ynskjer å løfte fram dette og spørje: Kva er viktig for deg?

09. juni: Kva er viktig for deg! - dagen 2022

I år markerast "Kva er viktig for deg? - dagen for niande år på rad. Kampanja oppfordrar helsepersonell men også andre som arbeidar og er i kontakt med menneske til å stille eit enkelt, men viktig spørsmål. Å flytte oppmerksomheita frå "Kva er i vegen med deg?" til "Kva er viktig for deg"? kan bidra til at ein får til ein retningsendring i helsevesenet og hos andre aktørar. Aktiv deltaking i utforminga av eigne mål aukar motivasjon og styrkar mestring.

"What matters to you?" har blitt ein internasjonal bevegelse. Initiativet til å markere denne dagen kom i Gode pasientforløps læringsnettverk. Men det er ein nyttig kampanje også for Den Norske kyrkja og elles andre som arbeidar med menneske.

Dagen blir markert i kommunar og sjukehus over heile landet. Gode pasientforløp arrangerar webinar frå kl. 11.00-12.00. Helse- og omsorgsministeren vil komme med ei helsing på webinaret.

Kva er viktig for deg? - webinar 2022

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd