Treng du nokon å snakke med?

I dag er det årets mørkaste dag, og vi går omsider igjen mot lysare tider heldigvis. Jula skal også være ei tid fylt av lys, glede, håp og framtidstru, men det er ikkje alltid at det er tilfellet. det er mange som gruar seg til denne høgtida og som slett ikkje gler seg. Kanskje er mørkret inni ein svart som denne natta her og ein kan trenge nokon å snakke med?

Treng du nokon å snakke med?

Sula sokn: Ring oss gjerne på vakt-telefonen vår 408 28 923 så sett vi deg i kontakt med rette vedkomande; prest eller diakon.

Kirkens SOS
Kirkens SOS er landets største døgnåpne krisetjeneste på telefon og internett. Hos oss er det alltid nokon som tar imot samtalar, kvar einaste dag, døgnet rundt, også i feriar og høgtider.

Ring 22 40 40 00, eller søk på: www.kirkens-sos.no for å chatte eller finne mer informasjon.

Nettkirken
Be ei bønn, tenn eit lys eller skriv ein e-post til prest/diakon: Nettkirken

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd

Tirsdag-fredag 10:00-14:00