Kunne du tenke deg ei frivillig teneste i kyrkja?

Ei kyrkje utan frivillige medarbeidarar er utenkeleg. Utan engasjerte, ulønna menneskje er kyrkja fattigare på alle måtar. Du - er rett og slett vår viktigaste medarbeidar. Kva ville vel kyrkja vore utan alle frivillige?

Kunne du tenke deg ei frivillig teneste i kyrkja?

Vi ynskjer å skape merksemd om frivillig teneste i kyrkjelyden vår - løfte fram dei frivillige oppgåvene og saman få takke kvar og ein som er med å skape rom for deg og meg i kyrkja. Vi ynskjer gjerne å ha deg med på laget for å skape ein levande kyrkjelyd. Kyrkja er open for alle og vi veit vi har ei teneste som kan passe til akkurat deg.

Med deg på laget - kan vi gjere ein skilnad for andre!

Den norske kyrkja har mange aktivitetar du kan engasjere deg i. Kva vil du bidra med?
Det er rom for, og bruk for deg, i kyrkja.

På nasjonalt finns det over 37 000 frivillige i arbeidet med gudstjenestene, 18 000 i arbeid med born, 15 000 med ungdomsarbeidet – og mange andre gjer tjeneste for andre gjennom veka. Faktisk har kyrkja nesten 100 000 frivillige kvart år. Nokon gjer ein innsats fleire gongar i veka, andre stiller opp ei helg i året - ALLE er verdifulle og viktige.

Slik blir du frivillig

Du melder seg som frivillig ved å kontakte kyrkjekontoret - enten ved å komme innom, sende ein e-post eller ta ein prat på telefonen. (Sjå kontaktinformasjon under.) Du kan også melde deg på skriftleg i kyrkjene. Her har vi også lagt ut ein kort beskrivelse av nokre av tenestene i kyrkja.

Enten du veit akkurat kva du kunne tenke deg å bidra med eller om du bare vil høyre litt om kva som er mogleg, er du velkomen til å ta kontakt.

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd

Tirsdag-fredag 10:00-14:00