Prisar utleige

Konsertar og andre arrangement i kyrkjerommet: (Nye prisar frå 2024)

Pris for leige av kyrkjene:

15 % av brutto billettinntekt, med ein minstesum på kr. 2.600. For Knarvik kyrkje er minstesummen kr. 3.650. I tillegg skal det betalast for kyrkjetenar, kr. 332 pr. time.

Pris for leige av kyrkjene for arrangement som har born og unge som målgruppe:
15 % av bruttoinntekt med ein minstesats på kr. 0,-. I tillegg skal det betalast for kyrkjetenar, kr. 332 pr. time.

Ved øving i forkant av arrangement skal det som regel ikkje betalast leige for kyrkja, men leigetakar kan verta fakturert for ekstra oppvarming og reingjering ved behov. For øving eller førebuing/rigging dagen før skal ein betale kr. 500 for dag 2.

Vigsel (pris pr. 2023):

Bruk av kyrkjene i Alver er gratis når ein av brurefolka er medlem av Den norske kyrkja og er busett i fellesrådsområdet (Alver kommune). For andre er prisen kr. 6.000 for leige av kyrkje inklusive organist og kyrkjetenar. (Pris for leige av kyrkje inkl. kyrkjetenar er kr. 3.300.)

Prisreglement for kyrkjekjellaren i Knarvik kyrkje frå 01.01.2018:

Selskap, dåp, konfirmasjon: kr. 3.500. (Inkl. dekking kvelden før.)
Bryllaup: kr. 6.000. (Inkl. dekking kvelden før.)
Minnesamvær: kr. 2.500. (Evt. tillegg på kr. 500 for dekking kvelden før.)
Møte utan kjøkken: kr. 1.000.
Møte med kjøkken: kr. 1.500.
Tillegg for vask/rydding viss de ikkje vaskar sjølv: kr. 332 pr. time.

Alversund kyrkjelydshus

Storsal kr. 1000
Kjøkken kr. 750
Peisestove kr. 400
Tillegg viss de vil dekke dagen før kr. 500
Betaling for vask viss de ikkje vaskar sjølv kr. 500

Barneselskap

Kyrkjelydshuset har eige tilbod for barneselskap. Tidsramme: 4 timar. Pris kr. 600, eventuelt pluss kr. 500 for vask. Dette tilbodet føreset at ein nyttar kjøkkenet i mindre grad, at ein t.d. nyttar eingongsbestikk, koppar og fat.