Kyrkjebladet Radar

Radar er namnet på kyrkjebladet vårt. Bladet vart stifta i 1985 og er no ein del av fellesbladet for kyrkjelydane i Alver.

Kyrkjebladet Radar

Alle er velkomne til å senda inn stoff til Radar, anten det er tekst eller bilete. Gunnar Kartveit er redaksjonsmedlem for Radøy sokn.

Radar vert distribuert til alle postkasser i Radøy sokn. Dersom du ikkje får bladet i postkassa, kan du sende ein mail til kyrkjekontoret. Dersom du bur på Radøy, kan du òg henta ein gratis kopi av bladet på kontoret.

Radar er finansiert av friviljuge gåver og annonseinntekter frå dei faste annonsørane våre.

Nederst på denne sida finn du lenkjer til tidlegare nummer av bladet.

Ynskjer du å annonsere i bladet vårt?

Annonse i lokaldel av kyrkjebladet (kun til husstandar i Radøy sokn): Ta kontakt med Gunnar Kartveit.

Annonse i fellesbladet (alle husstandar i Alver kommune): Ta kontakt med Øystein Skauge.