2-årstreff

No byrjar kanskje 2-åringen din å kunne seie nokre ord eller setningar. Kanskje kan han eller ho namnet på nokre kroppsdelar? Det skjer mykje dette året.

2-årstreff

Vi i kyrkja vi gjerne ta del i barnet si utvikling. Det er derfor ei glede for oss å kunne invitere 2-åringen dykkar, saman med ein føresatt, til ei samling i Valderøy kyrkje. Dette er ein ettermiddag der 2-åringen er i sentrum, derfor inviterer vi ikkje med søsken.

Invitasjonen kjem i posten til alle våre medlemmar og tilhøyrande medlemmar. Er det nokon som ikkje er medlem, men som ønsker å ta del likevel, er det berre å ta kontakt med kyrkjekontoret. Treffet skjer i løpet av hausten.

I kyrkja skal vi synge i lag, høyre på ei lita forteljing og male med fingermaling. Vi avsluttar med å ete kveldsmat saman.