Digital kyrkje i påska 2021

Her har vi samla eit oversyn over gudstenester, andakter og andre tilbod på nettet i Bjørgvin i påskedagane.

Det blir diverre ingen fysiske gudstenester denne påska, men mange kyrkjelydar tilbyr gudstenester og andre sendingar på nett. Det same gjer NRK.

Programmet nedanfor er ikkje fullstendig, sjekk også nettsider og facebook til kyrkjelydane lokalt eller leit opp arrangement (både fysiske og digitale) på Den norske kyrkja sin nye felleskalender - skjerikyrkja.no

Den norske kyrkja sitt nasjonale tilbod, bl.a. samlingsstund for born kvar sundag, ord for natta kvar dag i påska, andakter kvar dag og gospelkonsert 1. påskedag.

Heile påska

Skjærtorsdag

Langfredag

NRK sender gudsteneste frå St. Petri kyrkje i Stavanger kl. 11.00 på P1 radio og på Nrk 1 TV