Flygelaksjonen - Oversikt og bilder

Uka fra 5. februar står i Flygelaksjonens tegn. Da slår vi på stortromma og inviterer til tre utsøkte konserter i Haugerud kirke. Aksjonen samler midler til et nytt flygel i kirka. Et Bechstein-flygel, tilsvarende det man søker å skaffe, er stilt til disposisjon av Hellstrøm Flygel & Piano AS for de tre konsertene denne uka. Da kan du selv høre hvilke muligheter flygelet gir – på sitt rette sted. OG: HER KAN DU OGSÅ SE BILDER ETTER KONSERTENE!

Flygelaksjonen - Oversikt og bilder

Flygelaksjonen

Haugerud kirke trenger sårt et godt flygel til sine mange musikalske aktiviteter. Menighetsrådet har bevilget en startsum, men så må resten skaffes til veie på andre måter.

Flygelaksjonen, som startet allerede høsten 2016, har flere virkemidler. Privatpersoner kan gi gaver, og bedrifter i området er utfordret. Og nå i begynnelsen av februar inviteres vi til Flygelaksjonsuka, med et utsøkt knippe kvalitetskonserter i Haugerud kirke, hvor vi altså samtidig får stifte bekjentskap med et flygel maken til det en ønsker å skaffe. Og alle inntektene går uavkortet til Flygelaksjonen!

For mer om Flygelaksjonen, se lenken nedenfor.

Flygelaksjonsuka

Kort fortalt, det blir tre kvalitetskonserter - og hold nå straks av disse datoene!

Søndag 5. februar kl. 19.00 i Haugerud kirke

De internasjonale toppmusikerne Tord Gustavsen (piano) og Tore Brunborg (saksofoner) slår seg løs. For mer, klikk her.

Onsdag 8. februar kl. 19.00 i Haugerud kirke

Det internasjonalt prisbelønte damekoret Koriander fra Hellerud kommer med et variert program. Dessuten får vi høre Nerina Weiss (cello) og Daina Molvika (piano). For mer, klikk her.

Torsdag 9. februar kl. 19.00 i Haugerud kirke

Denne kvelden får vi høre Gjøril Songvoll (sopran) og Ieva Berzina (piano). Og dessuten prosjektkor Charlie´s Vocal Combo/Alna Vocalis. For mer klikk her.

Støtt flygelaksjonen!
Vel møtt til varierte kvalitetskonserter
.