Else May Norderhus sin nynorsk-salme: "Ver lova Gud"♫

Den nynorske salmen lever i mange, frå vogge til grav - og er ein stor rikdom. Møre bispedøme markerer 150 år med nynorske salmar ved å utfordre kjende personar til å dele sin salme. Stortingsrepresentant og påtroppande fylkesmann Else May Norderhus deler sin salme: "Ver lova Gud"♫

- Salmen "Ver lova Gud" underbygger ønsket om velsignelse, og fortjener å bli sunget mer, sier Else May Norderhus.

SALMESTAFETTEN i Møre bispedøme
Biskop Ingeborg Midttømme sin nynorsk-salme
Konst. fylkesmann Rigmor Brøste sin nynorsk-salme
Fylkesordførar Jon Aasen sin nynorsksalme
Rune Solenes Opstad sin nynorske salme
Feiring av den nynorske salmetradisjonen

Dette er en salme jeg ble kjent med i vinter. Da vi skulle gifte oss tenkte jeg å stå på galleriet og synge en sang før innmarsjen. Jeg brukte mye tid på å finne den rette sangen. Organist Paul Gunnar Lien foreslo "Ver lova Gud"; en salme jeg aldri hadde hørt før. Da jeg leste gjennom salmen, var valget tatt. En flott salme som underbygger ønsket om velsignelse for både brudeparet og de andre i heimen framover. Salmen fortjener å bli sunget mer, sier Else May Norderhus.

Ver lova, Gud, som sælt oss gav i hjarto kjærleiks kraft og krav.
Med himmelgleda tent i sinn vi kjem i heilagdomen inn.
No bed vi deg av hjartans grunn: Velsign vår dag og vigslestund!

Lat lovnadsorda som vi gjev, bli gyllen tråd i livsens vev,
som kjærleiksvarmt oss saman bind til eitt i gjerning, sjel og sinn.
No bed vi deg av hjartans grunn: Velsign vårt liv og kvar ei stund!

Lat Anden din som vårleg bris i hjarto smelta frost og is
og helga alle samlivsår med hugnad rik i heimen vår!
No bed vi deg av hjartans grunn: Velsign vår ferd til siste stund!

Tekst: Øystein Hovden, 1965
Melodi: J. B. Dykes, 1861
Norsk salmebok (1985) nr. 675

Else May Norderhus utfordrar Averøy-ordførar Ingrid Rangønes til å dele sin nynorsk-salme i salmestafetten.

SALMESTAFETTEN i Møre bispedøme
Biskop Ingeborg Midttømme sin nynorsk-salme